Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
´

Lojzik 1: Útěk z vězení

Úvodní stránka >> Hry >> Ke stažení >> Lojzik 1: Útěk z vězení

Lojzik 1: Útěk z vězení

Lojzik má vysoké IQ a je albín. Když chodil do školy, byl outsider, proto se pokusil vyléčit svůj albinismus. Vrátil si pigment do očí a do vlasů, ale chování ostatních lidí se neměnilo. Vzdal to a začal být samotář. V tajnosti si postavil několik tajných laboratoří a zkoumal nové věci. Jednou udělal chybu - nechal si doma vzorek nového paliva. Tou dobou se k němu vloupali zloději a neopatrným zacházením palivo vybuchlo. Lojzika odsoudili k 10 letům vězení. Nyní potřebuje vaši pomoc, neboť se musí dostat z vězení, aby zachránil svět.

Stáhnout Lojzika 1: Útěk z vězení v1.0 32-bit

Stáhnout Lojzika 1: Útěk z vězení v1.0 64-bit

Pro spuštění musíte mít nainstalován .NET Framework 4.

Starší verze ke stažení

Lojzik 1: Útěk z vězení v1.0b1

Autoři

Tomáš Hypeš - Programování + základní grafika

Lukáš Hörmann - Hlavní grafik + dabing


Trailer

Screenshoty

Pokračování

Plánuji udělat i další epizody, které budou ještě lepší, než tato. Příběh mám vymyšlený až do desáté epizody, takže nápadů je hodně. Programování druhé epizody zatím v nejblizší době neplánuji.

Hodnocení

Celkové hodnocení

15 hlasů

Vaše hodnocení

Vyberte počet hvězdiček.

Komentáře

<<<1234>>>

kolko

(benko)

4. února 2012 17:47:13

a kolko urovni bude lojzik obsahovat Šokovaný 

Odpovědět

Hodnocení

(Anonym)

8. ledna 2012 20:48:05

Je to super hra! Jen bych navrhoval přímočarou plošinovku bez životů a s checkpointama... Byla by to větší zábava a alespoň by ses mohl zaměřit na nějaký hádanky a tak... Takhle je to tuctová a po chvíli nudná plošinovka. Řemeslná stránka je ale perfektní. Jen ten pohyb ještě pořádně vychytat, nějaký držení na římsách a tak... Držim palce!

Odpovědět

Re: pico

(Víčko)

6. ledna 2012 22:03:56

Já vím, ty dokážeš udělat tisíckrát lepší hru, že?

Odpovědět

pico

(adam nemec)

6. ledna 2012 21:48:17

tak zy pico to je hruza hruz i menecraft ma lepší grafiku. je mi z toho na  Červenající 

Odpovědět

Re: Re: Nástroje

(Budi)

26. prosince 2011 18:51:53

Tak to přeji hodně štěstí. Osobně jsem nikdy moc neměl rád jazyky a vývojové nástroje od MS, ale nemam s nimi až tak tolik zkušeností. Jednou nám jeden projekt psaný v C žral trochu moc systémových prostředků, takže jsem se rozhodl, že se pokusím projet program profilací, ale NetBeans (naše primární IDE) pod Windows profilaci neumí a já jsem to zkusil pod Visual Studiem, které mi při práci padalo, a proto šlo zase rychle pryč. Naštěstí Java, na kterou v poslední době přecházíme, takové problémy nemá, vývojová prostředí (a NetBeans nebo Eclipse) jsou špičková, navíc NetBeans mají i podporu pro C a PHP, takže mám všechny projekty pod jednou střechou. S profilací a debugem žádné problémy nemám a navíc Java podporuje i úžasnou technologii HotSwap (možnost rekompilovat program přímo při jeho běhu). A k tomu všemu je Java vysoce multiplatformní. Šťastný

Odpovědět

Re: Re: Nástroje

(Víčko)

26. prosince 2011 18:15:51

WPF je jednoduché, ale pomalé. Druhý díl plánuji udělat v XNA, snad to bude lepší.

Odpovědět

Re: Nástroje

(Budi)

26. prosince 2011 18:10:20

Kreslení vektoru musela být asi solidní bolest pro PC. Je trochu zvláštní, že ta hra (alespoň mně) má podle mne docela velkou grafickou odezvu, když se tedy vykresluje pomocí Direct3D. My (infinityleaks.com) jsme do nedávné doby řešili rendering softwarově pomocí knihovny SDL (kód psaný v klasickém C) a při vyšších rozlišeních okna i při velmi jednoduchých scénách byla rychlost renderingu šílená. Poté jsme využili toho, že SDL kromě SW renderingu má i podporu pro OpenGL, převedli náš současný projekt na OpenGL rendering a výsledek je skvělý. Objevily se sice problémy s maximálními rozměry textury, ale nějak se to podařilo a vyřešit a nyní nám hra běží naprosto plynule a hardware se fláká. Navíc se nám v poslední době velmi zalíbila Java a implementace OpenGL není těžká ani v Javě.

Zvláštní, jak to takhle funguje s tím WPF. Čekal bych, že to poběží bez problémů, ale zatím mě tato technologie docela zklamala.

Odpovědět

<<<1234>>>

© 2010 - 2019 Tomáš Hypeš

Nahoru